A A A K K K
людям з порушенням зору

Відділ освіти, молоді та спорту
Ємільчинської селищної ради

Для батьків

Коли є потреба звернутися з дитиною в інклюзивно-ресурсний центр

  • дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;

  • до трьох років у дитини не з'явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;

  • з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;

  • дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам'ятовує вірші;

  • у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;

  • Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі.

  • У дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів.

  • Педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність

  • Дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу.

  • Дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.

 

 

 

Інформація щодо проходження комплексної оцінки

Шановні батьки!

 

Для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини необхідно надати:

 

  • письмову заяву батьків (одного з батьків) або законних представників дитини та/або її особисту заяву (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
  • письмову згоду на обробку персональних даних;
  • документи, що засвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі інвалідності);
  • форму первинної облікової документації № 112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідка від психіатра.

У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються:

 

  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
  • зошити з рідної мови, математика, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини;
  • документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:

 

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку згідно з індивідуальною програмою розвитку.

Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:

 

  • оцінка фізичного розвитку дитини;
  • оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
  • оцінка когнітивної сфери дитини;
  • оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
  • оцінка освітньої діяльності дитини.

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень