11:29 16.05.2023
Для батьків
Коли є потреба звернутися з дитиною в інклюзивно-ресурсний центр
-
дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;
-
до трьох років у дитини не з'явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;
-
з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;
-
дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам'ятовує вірші;
-
у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;
-
Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі.
-
У дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів.
-
Педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність
-
Дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу.
-
Дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.
Інформація щодо проходження комплексної оцінки
Шановні батьки!
Для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини необхідно надати:
- письмову заяву батьків (одного з батьків) або законних представників дитини та/або її особисту заяву (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- документи, що засвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
- свідоцтво про народження дитини;
- індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі інвалідності);
- форму первинної облікової документації № 112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідка від психіатра.
У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються:
- психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
- зошити з рідної мови, математика, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини;
- документи щодо додаткових обстежень дитини.
У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:
- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку згідно з індивідуальною програмою розвитку.
Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:
- оцінка фізичного розвитку дитини;
- оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
- оцінка когнітивної сфери дитини;
- оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
- оцінка освітньої діяльності дитини.